Ghid service DOLCE

 

Probleme frecvente DOLCE

Va rugam sa introduceti cardul de vizionare si sa nu il scoateti decat daca vi se solicita sa faceti acest lucru(1).
Se verifica daca este introdus cardul de vizionare,daca da, se scoate si se reintroduce.

Va rugam sa va verificati cardul de vizionare si apoi sa il introduceti din nou inainte de a apela Serviciul Clienti(2).
Se verifica daca este introdus cardul de vizionare cu cipul metalic in jos si inainte,daca da, se scoate, se reintroduce si restarteaza receptorul din comutatorul On/Off din spatele acestuia.

Va rugam apelati serviciul clienti pentru a va abona la acest canal (4).
Canalul respectiv nu este inclus in pachetele de programe achizitionate,echipamentul nu a fost folosit pentru o perioada indelungata sau serviciul este suspendat pe motiv de neplata.

Cardul de vizionare nu este autorizat - va rugam sa asteptati(6).
Acest mesaj apare in momentul in care se face instalarea echipamentului sau dupa nefolosirea echipamentului pentru o perioada mai indelungata.Apelati serviciul de suport tehnic clienti .

Regretam, acest canal nu este disponibil(8).
Apare in general atunci cand se comuta decodorul pe un canal free-to-air dar smartcardul nu este activat corect. Apelati serviciul de suport tehnic in  vederea remedierii.

Va rugam sa contactati Serviciul Clienti(11).
Se restarteaza receptorul din comutatorul On/Off din spatele acestuia.

Va rugam sa contactati Serviciul Clienti. Cardul de vizionare nu este autorizat pentru utilizarea in acest decodor(14).
(Exista posibilitatea ca respectivul card sa nu fie introdus in receptorul corect.

Cardul introdus nu este un card de vizionare(25).
Se restarteaza receptorul din comutatorul On/Off din spatele acestuia.Daca mesajul reapare apelati serviciul de suport tehnic  in vederea remedierii

Cardul de vizionare nu este un card NDS.Va rugam asteptati(28).
Se restarteaza receptorul din comutatorul On/Off din spatele acestuia.Daca mesajul reapare apelati serviciul de suport tehnic clienti la numarul de telefon gratuit  in vederea remedierii.

Decodorul nu poate receptiona semnale.

·                 Se restarteaza receptorul din comutatorul On/Off din spatele acestuia;

·                 Se verifica conexiunea cablului coaxial LNB-STB in spatele receptorului;

·                 Apelati serviciul de suport tehnic clienti in vederea remedierii la numarul de telefon gratuit

Receiverul a ramas blocat pe un anumit program si nu mai primeste nici o comanda.
Se restarteaza receptorul din comutatorul On/Off din spatele acestuia.

Bruiaj sonor pe fundal, sunet neclar.
Se comuta din telecomanda Dolce sonorul la maxim si din telecomanda televizorului nivelul de sonor la mediu, urmand ca dupa aceea volum sunetului sa se regleze din telecomanda televizorului. Daca nu se rezolva se scot si reintroduc mufele de legatura receptor-televizor.

Imagine cu rastru (lipsa semnal)
Se verifica daca STB-ului este pornit (ledul rosu se afla in partea stanga a ceasului pe panoul frontal al receptorului DOLCE), se verifica tipul de legatura receiver-televizor si se procedeaza astfel: daca legatura s-a facut prin cablu EuroScart sau RCA trebuie setat televizorul pe modul AV, iar daca acea conexiune s-a realizat cu cablu coaxial(RF) se cauta pe televizor pe freventa UHV, canalul implicit de iesire fiind 24.

Lipsa sonor si/sau lipsa imagine,imagine distorsionata
(Sony/Philips Digital Interconnect Format) este o interfata de conectare audio pentru semnal digital.

·                 Se creste volumul televizorului si al receptorului;

·                 Se verifica daca este introdus corespunzator cablul euroscart se scoate si se introduce din nou in receptor si in televizor;

Ceasul nu mai apare pe receptor,iar EPG-ul nu mai este afisat.
Se restarteaza receptorul din comutatorul On/Off din spatele acestuia.